[smartslider3 slider=18]

Fisioteràpia del Sòl Pelvià

La musculatura del Sòl Pelvià és la gran oblidada de l’anatomia, tant en dones com en homes. El Sòl Pelvià el formen el conjunt de músculs i lligaments que tanquen la cavitat abdominal per la seva part inferior. La seva funció es la de subjectar els diferents òrgans pelvians i mantenir-los en la posició correcta. A més, aquesta musculatura és l’encarregada d’esmorteir el moviment dels òrgans, tant en els canvis posturals com en els esforços (esport, tossir, riure, esternudar...).

Quan el Sòl Pelvià es debilita les estructures que sosté descendeixen i es pot veure alterada la seva funció. La debilitat del Sòl Pelvià, juntament amb altres factors,  pot provocar problemes com incontinència urinària, prolapses (caiguda dels òrgans intraabdominals), disfuncions sexuals, dolors pelvians, etc.

A través del tractament del Sòl Pelvià podem abordar molts problemes i disfuncions, tant en homes com en dones:

• Problemes digestius: gasos, estrenyiment, còlon irritable, etc.
  • Preparació al part i valoració i tractament post-part: incontinències, episiotomies, diàstasis abdominal, etc.
  • Problemes i disfuncions sexuals: disfunció erèctil, anorgàsmia, vaginisme, problemes de lubricació, dolor en les relacions, ejaculació precoç, etc.
  • Incontinències urinàries, fecals i de gasos.
  • Problemes urinaris: cistitis cròniques.
  • Prolapses i altres problemes viscerals: endometriosi, malposició uterina, infeccions vaginals recidivants, etc.
  • Dolors pelvians: coccigodínia, dolor pelvià crònic, dolors menstruals, etc.

ADREÇA

Plaça Alcalde LLoret Núm. 1, 1r, 1ª

43005 Tarragona

SEGUÉIX-NOS!